Çavkaniyên seyrûseferê çi ne - seyrûsefera organîk û drav, dabeşkirina seyrûsefera malperê di nihêrîna pêşîn de hêsan xuya dike. Ew seyrûsefera organîk (belaş) û drav tê de ye. Em li ser ya berê diaxivin ger bikarhêner bi ketina pirsek taybetî (mînak Keyword) di motora lêgerînê de G. Keyword) di motorek lêgerînê ya wekî google, bing an yahoo de bigihîje malperê. Ji ber vê yekê, serdanek malperê encamek xwezayî ya pozîsyonê ye, û hejmara mêvanan bi giranî bi bandora stratejiya seo ve girêdayî ye.
Duyemîn celebê seyrûsefera bingehîn a ku ji hêla ga ve hatî destnîşan kirin, ya dravî ye.dravî an kampanyayên danasînê hatine malpera we. Analîza çavkaniyên trafîkê di Analîzkirina çavkaniyên trafîkê de li ga dê nîşanî we bide ka kî ji reklamên motora lêgerînê, reklamên medya civakî, kampanyayên pêşandanê, kirrûbirra e-nameyê, hwd. Kanalên tra Database E-nameyê Fonksiyona Kar fîkê di ga de çi ne? Dabeşkirina nav seyrûsefera organîk û drav tenê destpêk e. Analîtîkên Google gelek çavkaniyên din ên ku hêjayî zanînê ne ronî dike.
Ew çawa ne? Çavkaniya seyrûsefera kanalên trafîkê di lêgerîna organîk de çavkaniya seyrûsefera lêgerîna organîk ji bikarhênerên ku malpera we bi encamên organîk ên li ser motorên lêgerînê dîtine vedibêje. Van bikarhêneran pirsek ketin Van bikarhêneran pirsek rasterast ketin qada lêgerînê û rûpelê di encamên lêgerîna google, bing an yahoo de dîtin. Trafîka rasterast ji bikarhênerên ku bi rasterast têketina url-ya gerokê an jî bi karanîna nîşangirên ku di malpera gerokê de hatine tomarkirin gihîştine malperê / sepanê vedibêje. Di heman demê de dibe ku rewşên ku bikarhênerek xwe digihîne cache gerok an girêdanên tomarkirî jî dihewîne.
|