Çavkaniyên seyrûseferê çi ne - seyrûsefera organîk û drav, dabeşkirina seyrûsefera malperê di nihêrîna pêşîn de hêsan xuya dike. Ew seyrûsefera organîk (belaş) û drav tê de ye. Em li ser ya berê diaxivin ger bikarhêner bi ketina pirsek taybetî (mînak Keyword) di motora lêgerînê de G. Keyword) di motorek lêgerînê ya wekî google, bing an yahoo de bigihîje malperê. Ji ber vê yekê, serdanek malperê encamek xwezayî ya pozîsyonê ye, û hejmara mêvanan bi giranî bi bandora stratejiya seo ve girêdayî ye.
Duyemîn celebê seyrûsefera bingehîn a ku ji hêla ga ve hatî destnîşan kirin, ya dravî ye.dravî an kampanyayên danasînê hatine malpera we. Analîza çavkaniyên trafîkê di Analîzkirina çavkaniyên trafîkê de li ga dê nîşanî we bide ka kî ji reklamên motora lêgerînê, reklamên medya civakî, kampanyayên pêşandanê, kirrûbirra e-nameyê, hwd. Kanalên tra
Database E-nameyê Fonksiyona Kar fîkê di ga de çi ne? Dabeşkirina nav seyrûsefera organîk û drav tenê destpêk e. Analîtîkên Google gelek çavkaniyên din ên ku hêjayî zanînê ne ronî dike.